вторник, март 13, 2007

Необратима блогърска грешка



Здравейте отново!


Настоящият пост не представя позиция на катедрата, а този път е лично от мое име.

Поддържам блога на катедрата вече една година с беценната помощ на студентския клуб по социология в лицето на Люба Спасова от четвърти курс. За това време той получи относителна (за сайт на университетска специалност в България) популярност; радваше се на читатели както от страната, така и от чужбина. Някои от тях публикуваха интересни коментари, за което най-искрено им благодаря.

Ако и преди сте влизали в блога, сигурно ви е направило впечатление, че външният му вид е леко променен. Това е така, защото на пети февруари реших да го оптимизирам и да го направя адекватен на по-нов стандарт. Не бих искала да ви досаждам с техническите измерения на процеса; разбира се, ако проявите интерес, ще отговоря. Проблемът е обаче, че в процеса на оптимизация допуснах необратима грешка - асоциирах профила, от който съм публикувала до този момент, с друг мой профил, поради което всички постове до този момент, писани от мен, се оказват подписани не от Светла Енчева, а от... зелен хамелеон. А името в коментарите излиза на "маймуница". Имайки предвид, че, макар и неофициален, нашият блог представя катедра Социология на Югозападен университет, това изглежда... хм... непрофесионално.

Бих могла да изтрия предишните постове и да ги публикувам наново, но така биха се загубили чудесните коментари, които сте изпращали.

Оттук нататък, новите постове ще бъдат подписани от Светла Енчева и асоциирани с правилния профил.

Позволете ми да поднеса извиненията си. Надявам се да не считате грешката ми за фатална.

Очаквайте новини скоро.

6 коментара:

Светла Енчева каза...

Съжалявам, че се наложи да изстрия коментарите оттук. Имаше бъг ст този пост и се наложи да го публикувам отново, поради което и коментарите изчезнаха.

Сори, Кашпировски.

Капитанов каза...

Артистична снимка. Не схващам обаче идеята . И наи-вече колата.

Автобуси, коли...кво става тука :)))

Иначе съм добре, благодаря. Радвам се на буйната си младост. А ти как си? :)))

Светла Енчева каза...

Не разбирате от абствактно изкуство, Капитанов. Що не дайдете някой път на упражнение и тогава да попитате как съм :-Р?

Капитанов каза...

Не го разбирам щото не го харвсвам и обратното.

Аааа..как си? :)))

Анонимен каза...

за мен лично микро фотографията си струва да се види поради факта, че има неща, които не се виждат с просто око :)

Светла Енчева каза...

А аз кога съм казвала нещо за микрофотографията??? Иначе, мерси за коментара!